تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافرت با هواپیما در مسیرهای طولانی

نشستن در صندلی‌های هواپیما متورم شدن پاها سفر طولانی با هواپیما پوشیدن لباس‌های تنگ انسداد عروق

 خستگی مسافرت با هواپیما را می توانیم تا حدودی کاهش دهیم سفر طولانی با این وسیله هوایی می تواند باعث بی حالی و کسلی مسافر خواهد شد برنامه خواب مسافران هواپیما در مسافت های طولانی برهم خواهد خورد استراحت در هواگیما با شرایط این وسیله امکانپذیر نخواهد بود .

سفر طولانی با هواپیما، قطار یا اتوبوس می‌تواند واقعا مانع از خواب آسوده شود و شرایط ناخوشایندی برای افراد در مدت‌زمان سفر ایجاد کند. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید و نمی‌توانید دور سفرهای نوروزی را هم خط بکشید، این توصیه‌ها را در طول سفر جدی بگیرید تا بتوانید راحت‌تر استراحت کنید: نور اضافی را از بین ببرید! از ماسک خواب استفاده کنید تا نور اضافی در محیط استراحت به چشم‌های شما برخورد نکند. این کار واقعا خوابیدن را برای شما راحت‌تر می‌کند. جلوی سروصدا را بگیرید! سروصدای ناشی از موتور هواپیما یا اتوبوس در کنار سروصدای مردمی که همراه شما هستند، می‌تواند شما را دائما بیدار نگه دارد. استفاده از گوشی‌های صداگیر هدفونی می‌تواند شما را از شرّ صداهای اضافی خلاص کند و شرایط لازم را برای خوابیدن شما فراهم سازد.

نکات ریز را فراموش نکنید! اگر می‌خواهید شرایط مناسبی برای خوابیدن خودتان فراهم کنید، خصوصا در حالت نشسته، حتما بالش گردن و پتوی مسافرتی مخصوص خودتان را به همراه داشته باشید تا محیط خانه را برای شما شبیه‌سازی کنند. به یاد داشته باشید که استراحت کردن در زمان سفر خیلی مهم است، خصوصا برای کسانی که مسافت طولانی‌ای را طی می‌کنند و زمانی به مقصد می‌رسند که هنوز روز است. البته اگر در غروب یا شب به مقصد می‌رسید، بهتر است که در طول سفر نخوابید و خوابیدن را بگذارید برای مقصد!

سلامتیسم

ارسال شده در 5 فروردین 1396 توسط خانم فردوس فرد با موضوع پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافرت با هواپیما در مسیرهای طولانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..