تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از کی روش +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برتری برابر قطر در آغاز دور برگشت مقدماتی جام جهانی در دوحه نه تنها باعث شد ایران گامی بلند برای رسیدن به روسیه بردارد بلکه روند شکست ناپذیری کارلوس کی روش و شاگردانش را نیز ادامه داد تا به این ترتیب این مربی در حال ثبت رکوردی جاودانه از خود در این رقابت ها باشد.

صفحه اینستاگرام  کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار عکسی زیبا از شادی کارلوس با مشت های گره کرده خطاب به وی مطلبی را منتشر کرد.

صفحه اینستاگرام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت:

"بردن هیچ وقت قدیمی و کهنه نمی شود. کارلوس کی روش خوشحال از برد تیم ملی ایران و شکست ناپذیری شاگردانش در آسیا همچنان تنها تیم بدون شکست در گروه A مقدماتی جام جهانی در آسیا باقی مانده است."

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه با اشاره به تصویر ثبت شده از سرمربی پرتغالی که شکار عکاس این کنفدارسیون شده است از حس برتری جویی که کارلوس به شاگردانش القا کرده، تمجید کرد.

تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از کی روش

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از کی روش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..