تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن 160نفر و زخمی شدن سه هزار نفر در سفرهای نوروزی/ علت تصادف زنجیره‌ای مشهد چه بود؟

کشته شدن 160نفر و زخمی شدن سه هزار نفر در سفرهای نوروزی/ علت تصادف زنجیره‌ای مشهد چه بود؟

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ محمد حسن حمیدی در بیرجند دلایل عمده تصادف در جاده‌های صاف و استان‌های بیابانی کشور را خستگی، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز ذکر کرد.

به گفته وی علت حوادث رانندگی در جاده های دو طرفه سرعت و سبقت غیرمجاز است.

وی از اصفهان، فارس و خراسان رضوی به عنوان پرحادثه ترین استانهای کشور یاد کرد و گفت: 60 درصد حوادث رانندگی در 30 کیلومتری شهرها رخ داده و با توجه به مسیر طولانی در برخی استان ها، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی یکی از عوامل اصلی تصادف است.

وی علت تصادف در بزرگراه باغچه خراسان رضوی را رعایت نکردن فاصله طولی خودروها عنوان کرد و افزود: با وجود اطلاع رسانی از طریق شبکه های مجازی و رسانه ها در مورد شرایط متفاوت جوی در مناطق مختلف کشور، این حادثه رخ داد.

وی به رانندگانی که قصد سفرشان استان‌هایی با شرایط جوی بارندگی و برفی است توصیه کرد که با سرعت مجاز رانندگی کنند.

وی یادآور شد: برخی افراد در جاده‌های لغزنده نيز همانند جاده صاف رانندگی می‌كنند در حالی که رانندگی در چنین شرایطی از هم متفاوت است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن 160نفر و زخمی شدن سه هزار نفر در سفرهای نوروزی/ علت تصادف زنجیره‌ای مشهد چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..