تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




193 اغذیه فروشی متخلف درطرح نوروزی تعطیل شد/کشف بیش از 11 هزار کیلو موادغذایی فاسد در اولین جمعه سال

193 اغذیه فروشی متخلف درطرح نوروزی تعطیل شد/کشف بیش از 11 هزار کیلو موادغذایی فاسد در اولین جمعه سال

پیرحسین کولیوند افزود: در بازرسی های بهداشتی که روز جمعه (چهارم فروردین) انجام شد هم 224 اغذیه فروشی و مرکز عمومی غیر بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و 37 مرکز متخلف دیگر تعطیل شد.

کولیوند گفت: 11 هزار و 739 بازرسی طی روز گذشته (جمعه) در ادامه بازرسی های بهداشتی از اماکن عمومی انجام شد که از این شمار بازرسی ها، 9 هزار و 21 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفت که بازرسان از این تعداد بازرسی، 11هزار و 345 کیلوگرم مواد غذایی فاسد را کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران وزارت بهداشت همچنین در اولین جمعه سال از هزار و 990 مکان عمومی شامل آرایشگاه، هتل و مرکز اقامتی و 248 مورد اماکن بین راهی بازدید کردند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در طرح سلامت نوروزی اضافه کرد: در این بازرسی ها به وضعیت آبرسانی 399 مورد از اماکن عمومی هم سرکشی شد، کلرسنجی پنج هزار و 412 مرکز دیگر، نمونه برداری میکروبی آب از سه هزار و 574 امکنه عمومی و نمونه برداری مواد غذایی از 2 هزار و 152 مرکز عمومی در روز جمعه چهارم فروردین در کشور انجام شد.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت، رضا غلامی، مسئول برنامه نوروزی بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت نیز پیش از این اعلام کرده بود که از ابتدای اسفند تا پایان روز پنجشنبه، سوم فروردین در مجموع ، بازرسان بهداشت محیط وزارت بهداشت ، 940 هزار مورد بازرسی بهداشتی را در کشور انجام داده اند و در این بازدیدها، 14 هزار مرکز و مکان عمومی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته وی از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون برای 215 هزار تن از افراد در مشاغل و صنوف مختلف، کارت بهداشت صادر شده است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «193 اغذیه فروشی متخلف درطرح نوروزی تعطیل شد/کشف بیش از 11 هزار کیلو موادغذایی فاسد در اولین جمعه سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..