تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی

به گزارش افکارنیوز،  پایگاه اینترنتی روزنامه الریاض نوشت: «هیئت دیپلماتیک لبنان در نیویورک از اسرائیل به سبب تهدیدهای اخیر بر ضد لبنان در خصوص حوزه های نفتی مورد نزاع در مرزها به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت کرد.» برخی محافل آگاه دیپلماتیک می گویند لبنان از رژیم صهیونیستی خواسته است تا قطعنامه 1701 را به طور کامل اجرا کند، لبنان همچنین از شورای امنیت خواست تا برای جلوگیری از تهدیدهای تکراری اسرائیل در مدت اخیر تدابیر لازم را تخاذ کند. منابع وابسته به روزنامه لبنانی المستقبل اظهار داشتند نواف سلام نماینده دائم لبنان در سازمان ملل متحد بنا به دستور دولت لبنان در نامه ای به شورای امنیت، ادعاها، دروغ پردازی‌ها و تهدیدهای خطرناک اسرائیل علیه لبنان و تلاش مفتضحانه اسرائیلی ها بر ضد مردم لبنان را بیان کرده است. سلام در این نامه به اظهارات نفتالی بنت یکی از وزرای رژیم صهیونیستی در تاریخ 13 مارس 2017 اشاره کرد که در آن خواستار شده بود تا در جنگ آینده در لبنان به تاسیسات غیرنظامی، نهادهای لبنانی، زیرساخت ها، فرودگاه، ایستگاه های سوخت و چهارراه‌ها و همچنین پایگاه های ارتش لبنان حمله شود، نفتالی تهدید کرده بود لبنان به دوران قرون وسطی باز خواهد گشت.

لبنان در این نامه با یادآوری تجاوزات پی در پی اسرائیل به تمامیت ارضی لبنان و ادامه اشغال شمال منطقه الغجر، مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا بر لزوم محکوم کردن تهدیدهای روزافزون اسرائیل و توجه به آن و محکومیت قاطعانه این اقدام ها در گزارش های دوره ای مربوط به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت تاکید کرده است.

لبنان همچنین به محافل بین المللی یادآور شد که این گونه تهدیدها هشداری برای ایجاد ناامنی در مرزهای جنوبی لبنان است و خطری آشکار برای امنیت و صلح منطقه و جهان به شمار می آید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..