تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریس رونالدو فرودگاه اختصاصی خود را افتتاح کرد! + تصاویر

رونالدو ابرستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا که 4 جت اختصاصی دارد، فرودگاه اختصاصی خود را نیز در مادیرای پرتغال افتتاح کرد.

کریس رونالدو و فرودگاه اختصاصی او

 کریستیانو رونالدو در یکی از بهترین و زیباترین نقاط بندر مادیرای پرتغال، فرودگاهی به نام خود افتتاح کرده است. نیروی هوایی پرتغال و اداره کل خطوط هوایی این کشور اجازه دارند از این فرودگاه در هنگام اضطرار استفاده کنند.

کریس رونالدو و فرودگاه اختصاصی او <p>

از طرفی رونالدو از وکیل خود خواسته به شرط درآمدزا بودن، این فرودگاه را به روی سایر خطوط هوایی نیز باز کرده و اجازه بدهد خطوط هوایی معتبر جهان در آن دفتر کاری داشته باشند.

فرودگاه مادیرا (کریستیانو رونالدو) با هزینه کریس ساخته شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

کریس رونالدو و فرودگاه اختصاصی او</p> <p>

کریس رونالدو و فرودگاه اختصاصی او</p> <p>

 کریس رونالدو و فرودگاه اختصاصی او</p> <p>

کریس رونالدو و فرودگاه اختصاصی او</p> <p>

مشرق

اخبار مرتبط:

چهره کریس رونالدو هوادارانش را غافلگیر کرد!!+ عکس

آیا نامزد جدید کریستیانو رونالدو این دختر است؟! +عکس

کریس رونالدو برای چهارمین بار فاتح توپ طلای 2016 شد + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریس رونالدو فرودگاه اختصاصی خود را افتتاح کرد! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..