تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل استان جدید مطرح نیست/برخی به دنبال شایعه پراکنی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادری عصر شنبه در نشست خبری معاون حقوقی رئیس جمهور که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: هر استانی که بخواهد تشکیل شود باید از سوی وزارت کشور به عنوان لایحه به هئیت دولت اعلام شود و پس از تصویب به مجلس ارائه شود.

وی عنوان کرد: تا کنون هیچگونه لایحه ای از سوی وزارت کشور به دولت ارائه شده است و بحثی مبنی بر تشکیل یک استان جدید مطرح نشده و نیست.

جادری خاطرنشان کرد: این شایعات بیشتر از سوی افرادی مطرح می شود که مشخص نیست چرا با اینگونه شایعات سعی در برهم زدن آرامش استان دارند. اینگونه شایعه پراکنی ها تشویش اذعان عمومی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل استان جدید مطرح نیست/برخی به دنبال شایعه پراکنی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..