تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد 12 درصدی مسافران نوروزی خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد مهدی فروزان افزود: آمار ورودی مسافران از 25 اسفند ماه پارسال تا چهارم فروردین ماه امسال به استان از طریق حمل و نقل جاده ای، 575 هزار و 832 نفر بوده است که سهم 8.8 درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با مدت مشابه پارسال 6 درصد رشد دارد.

وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد طی این مدت را 148 هزار 941 نفر اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 19 درصد افزایش دارد و 2 و سه دهم درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی طی این مدت را از مجموع مسافران، سه درصد اعلام کرد و افزود: 195 هزار و 845 نفر از طریق راه آهن وارد استان شدند که در مقایسه با پارسال 30 درصد کاهش دارد.

فروزان ادامه داد: پنج میلیون و 596 هزار و 76 نفر نیز از طریق وسائط نقلیه ی شخصی به استان وارد شدند که  9 و 85 صدم درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده است و در مقایسه با پارسال 15 درصد رشد دارد.

وی همچنین از ورود سه میلیون 930 هزار و 364 نفر زائر به مشهد مقدس طی این مدت خبر داد که در مقایسه با پارسال 11 درصد رشد دارد.

مهدی فروزان افزود: آمار ورودی مسافران از 25 اسفند ماه 95 تا چهارم فروردین ماه 96به مشهد از طریق حمل و نقل جاده ای، 416 هزار و 735 نفر بوده است که سهم 10.6 درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با پارسال دو درصد کاهش دارد.

فروزان ادامه داد: سه میلیون و 168 هزار و 877 نفر نیز از طریق وسائط نقلیه ی شخصی به مشهد مقدس وارد شدند که 80.6 درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با پارسال 16 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام// ا ه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد 12 درصدی مسافران نوروزی خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..