تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و محدودیت دید در جاده‌های خراسان رضوی

بارش برف و محدودیت دید در جاده‌های خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار امروز شنبه افزود: هم اکنون در گردنه بارش برف و محدودیت دید در جاده های خراسان رضویتیوان جاده درگز و جاده های قوچان و سرولایت بارش برف ادامه دارد.

او اظهار کرد: جاده های چناران، کلات، نیشابور، رباط سنگ، شادمهر و جاده مشهد - سرخس نیز به دلیل بارش باران لغزنده است.

به گفته وی در گردنه تیوان جاده درگز - قوچان، گردنه گوجگی در جاده کلات و آزاد راه شهید شوشتری نیز مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تاکید بر احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها افزود: هم اکنون مسیر های خروجی این استان دارای ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز از بارش برف در جاده های شهرستان های احمد آباد، چناران، طرقبه - شاندیز و گردنه های گوجگی در جاده کلات، خماری، سبز و ابرش در مسیر تربت حیدریه - باغچه خبر داد.

ابوالفضل حسینی گفت: جاده های شهرستان های سرخس، صالح آباد، تربت جام، بردسکن - سبزوار و آزاد راه مشهد - باغچه نیز بارانی و لغزنده است.

او افزود: هم اکنون در جاده های شهرستان های احمد آباد، تایباد، خواف، کلات - مشهد، فریمان - مشهد و گردنه های تیوان در جاده قوچان - درگز، گوجگی در جاده مشهد - کلات، مزداوند و ژرف در سرخس و همچنین آزاد راه مشهد - باغچه نیز مه غلیظ حاکم است.

وی اظهار کرد: رانندگان باید با رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

ریزش باران که از عصر دیروز در استان خراسان رضوی آغاز شده است تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

 

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و محدودیت دید در جاده‌های خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..