تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی هلال احمر فارس به 832 حادثه دیده در تعطیلات نوروز

فیض الله جعفری شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر فارس با حضور در عملیات امدادرسانی 118 مورد حادثه، موفق به نجات جان 101 تن از هموطنان شدند.
وی اظهار کرد: از این حوادث، 66 مورد جاده ای، هفت مورد شهری، 9 مورد مربوط به نجات در کوهستان و 11 مورد نیز مربوط به سیل و آبگرفتگی بوده است و علاوه بر این امدادگران هلال احمر به یک مورد حادثه گرفتاری در برف و کولاک و یک مورد نیز به حادثه دیدگان زلزله نیز امدادرسانی کرده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با بیان اینکه در حوادث 11 روز گذشته 832 تن حادثه دیده از امدادرسانی نیروهای این جمعیت برخوردار شده اند، بیان کرد: از این میان 253 تن در جاده، 431 تن در سیل و آبگرفتگی، 8 تن در برف و کولاک، 24 مورد در کوهستان و 13 تن در شهر حادثه دیده اند و 103 تن نیز از خدمات حضوری جمعیت هلال احمر فارس بهره مند شدند.
وی افزود: در مجموع این حوادث 101 تن نجات یافتند که 42 تن به مراکز درمانی منتقل و 59 تن نیز سرپایی درمان شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به اسکان اضطراری 85 تن در یازده روز گذشته، از اعزام 136 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث و به کارگیری 462 نیروی عملیاتی در همین راستا خبر داد.
طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان فارس از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی هلال احمر فارس به 832 حادثه دیده در تعطیلات نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..