تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع آب 12 روستا در آبادان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امیر حمزه بزرگی نیا گفت:با توجه به آبگرفتگی پارک ها و معابر شهری میهمان نوروزی از سطح پارک ها به محل های اسکان هدایت شدند.

وی  افزود:از صبح روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه 33 میلیمتر بارندگی در آبادان گزارش شد که باعث آبگرفتگی خیابان های سطح شهر بخصوص در کوی ذوالفقاری،سده، جمشیدآباد و برخی مناطق مرکزی شهر آبادان شد.

وی گفت:با توجه به حجم بارندگی 11 مسجد و چهار حسینیه، سالن نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند با گنجایش 300 چادر، سه سالن ورزشی به گنجایش 600 چادر برای مهیمانان نوروزی به‌صورت ویژه پیش‌بینی و مسافران از سطح پارک‌های شهر جمع شدند.

بزرگی نیا افزود:علاوه بر 110 واحد آموزشی با یک هزار و 247 کلاس درس 120 چادر جدید در برخی از مدارس شهر برای اسکان موقت میهمان نوروزی در شب گذشته تدارک دیده شد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان از قطع آب 12 روستای بخش مرکزی آبادان خبر داد و اظهار داشت:قطع برق و سوختگی برخی از تجهیزات برق تلمبه‌خانه شهید کشتکار در هنگام بارندگی باعث قطع آب این روستاها شده است.

وی گفت:هم‌اکنون تجهیزات لازم برای تعمیر تجهیزات برق خریداری و سعی می‌شود با وصل مجدد برق آب به روستاهای بخش مرکزی پمپاژ شود.

بارندگی شب گذشته در آبادان باعث قطع برق برخی از مناطق و ترافیک شدید در جاده‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شد.

سازمان هواشناسی میزان بارندگی در شهرستان خرمشهر 40 میلی‌متر اعلام کرده است.

انتهای پیام /د




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع آب 12 روستا در آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..