تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویت و افزایش سلامتی با میوه و سبزی

تقویت سیستم ایمنی پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها اضافه کردن میوه خاص به وعده غذایی اضافه کردن سبزی به وعده غذایی

اگر می خواهید سلامتی جسمی تان را افزایش دهید و مراقب آن باشید پیشنهاد میکنیم با برخی مواد غذایی سالم همراه شوید و برنامه و سبک غذایی خود را تغییر دهید برخی ویتامین ها و املاح معدنی می توانند سیستم ایمنی بدنتان را در برابر انواع بیماری ها نجات دهند میوه ها و سبزی های مفیدی وجود دارند که سلامتی تان را تضمین خواهند کرد .

مطالعات متعددی نشان می‌دهند که بسیاری از زنان جهان، کمتر از میزان مورد نیاز از میوه‌ها و سبزی‌ها استفاده می‌کنند، ‌درحالی که مصرف این مواد غذایی با پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها مختلف ارتباط دارد. بنابراین، یکی از بهترین و مهم‌ترین کارهایی که همه زنان می‌توانند با شروع سال جدید انجام بدهند، اضافه کردن یک سبزی یا میوه خاص به هر وعده غذایی است. دکتر کری گانز (متخصص تغذیه در نیویورک) می‌گوید: «اگر سبزی‌ها و میوه‌ها هیچ جایی در وعده‌های غذایی شما ندارند،‌ پس وقتش رسیده است که آن‌ها را اضافه کنید. این کار واقعا راحت‌تر از تصورتان است، درحالی که فواید مختلفی برای‌تان دارد. برای مثال می‌توانید چند تکه موز به صبحانه اضافه کنید، یک عدد سیب به‌عنوان دسر بعد از ناهار بخورید یا شام را با سالاد شروع کنید. زنان باید بدانند که هرچه میزان مصرف سبزی‌ها و میوه‌ها را افزایش بدهند، فیبر بیشتری دریافت می‌کنند و این کار دارای دو فایده مهم برای آنان است: سریع‌تر سیر می‌شوند و کمتر به مصرف مواد غذایی ناسالم تمایل پیدا می‌کنند. علاوه بر این‌ها، میوه‌ها و سبزی‌ها سرشار هستند از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مهمی که باید به بدن برسند و نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن ایفا می‌کنند.

سلامتیسم

ارسال شده در 5 فروردین 1396 توسط خانم فردوس فرد با موضوع تغذیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویت و افزایش سلامتی با میوه و سبزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..