تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در ۳ روز آینده / بارندگی‌‌ها کم می‌شود

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در ۳ روز آینده / بارندگی‌‌ها کم می‌شود

احد وظیفه با بیان اینکه بنا بر تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز شنبه در غالب مناطق کشور به جز شمال غرب، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود گفت: شدت بارش در این روز در جنوب کشور، در استان های هرمزگان، بوشهر، جنوب کرمان و جنوب فارس است که با رعدوبرق و وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ همراه خواهد بود.

وی افزود: با حرکت این سامانه به سمت شرق از اواخر این روز از میزان بارش و ابرناکی بتدریج در غرب و جنوب غرب کشور کاسته می‌شود. خلیج فارس امروز شنبه مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در روز یکشنبه ششم فروردین عمده بارش‌ها در شرق و جنوب کشور است و انتظار می‌رود در مناطق جنوبی در استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان از شدت بارش قابل ملاحظه برخوردار باشد گفت: رگبار پراکنده و موقتی در اواسط روز در مناطق مرکزی ایران نیز دور از انتظار نیست و از اواخر وقت از میزان بارش‌ها در این مناطق کاسته می‌شود.

وظیفه ادامه داد: در روز دوشنبه هفتم فروردین نیز در مناطق شرق و جنوب کشور در اواسط روز افزایش ابر و رگبارهای پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در اواخر این روز نیز از شدت بارش کاسته می‌شود.

وی در خصوص پیش‌بینی وضعیت آب و هوای پایتخت نیز گفت: هوای تهران فردا یکشنبه کمی ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد و در روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در ۳ روز آینده / بارندگی‌‌ها کم می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..