تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان مسافران نوروزی در ۱۳۶۶ کلاس درس در استان

به گزارش خبرنگار مهر، هادی زارع پور بعد از ظهر شنبه در نشست فوق العاده ستاد خدمات سفر استان افزود: ۱۷۰ مدرسه با سطح الف، ب و ویژه با تجهیز امکانات به ارائه خدمات به مسافران مشغولند.

زارع پور با بیان اینکه تعداد مدارس اسکان نسبت به سال گذشته کاهش ۵۰ عددی داشته است تاکید کرد: مدارس نوع (ج) حذف شده است ولی کیفیت ارائه خدمات افزایش یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: ۵۰۲ نفر از عوامل اجرایی در پایگاه ها به فعالیت می پردازند.

زارع پور اظهار کرد: تا پایان روز چهارم فروردین ۵۲ هزارو ۸۵۷ نفر روز، ۶ هزارو ۹۹۲ خانوار و ۲۵ هزارو ۱۷۰ نفر در مدارس اسکان داده شده اند.

وی افزود: ۱۳ پایگاه و ستاد اسکان در استان فعالیت دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان مسافران نوروزی در ۱۳۶۶ کلاس درس در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..