تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ۳۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی در آبگرم معدنی فردوس

به گزارش خبرنگار مهر، اقدس کرم پور  ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آبگرم فردوس همه روزه پذیرای گردشگران است،اظهارکرد:از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون بیش از  ۳۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از بزرگترین مجموعه آب درمانی شرق کشور بازدید و از امکانات تفریحی و اقامتی مجموعه استفاده کرده اند.

وی بیان کرد: امسال به همت مدیریت مجموعه برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله برنامه نوروزگاه به مدت ۴ شب از سوم فروردین ماه با حضور هنرمندان بومی و اجرای برنامه های شاد و متنوع همچون برنامه های طنز ، مسابقه، رقص محلی، آتش بازی، ارجای موسیقی زنده و ... برگزار می شود.

کرمپور بیان داشت: آبگرم معدنی هلال فردوس در حال حاضر مجهز به دو استخر بزرگ آب درمانی (زنانه و مردانه)، وان های خصوصی، ۲۳ سوییت ویلایی،کمپ اقامتی با ۲۵ سوییت مجهز، ۸ اتاق اقامتی است.

 وی بیان داشت: در مجموع ۲۰۶ تخت اقامتی، اتاق های ارزان قیمت، رستوران، فروشگاه، شهر بازی، فضاهای ورزشی و تفریحی در این مجموعه برای پذیرایی از گردشگران آماده سازی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ۳۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی در آبگرم معدنی فردوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..