تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید 8 هزار نفر از جاذبه های گردشگری قاین

عباسی،رئیس اداره میراث میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری قاین در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت: شهرستان قاینات با توجه به موقعیت استراتژیکی و قرار گرفتن در کریدور اصلی جاده ی شمال به جنوب کشور و بالعکس همه روزه و به ویژه ایام عید میزبان مسافران، گردشگران و زائران بارگاه حضرت علی ابن موس الرضا (ع) است.بازدید 8 هزار نفر از جاذبه های گردشگری قاین

 وی افزود: ظرفیت ها و قابلیت های تاریخی، گردشگری، معنوی و صنایع دستی مسبب اصلی ماندگاری مسافران در شهرستان قاینات محسوب می شود. 

رئیس اداره ی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قاینات گفت: در چهارمین روز فعالیت ستاد خدمات سفر  بیش از 8هزار مسافر و گردشگر از محوطه های تاریخی،  موزه‌ها، بازارچه های صنایع دستی،  میراث های طبیعی، پارک ها و کمپ های گردشگری و اماکن مقدس و امامزادگان بازدید و لحظات خاطره انگیزی در دیار طلای سرخ گذرانده اند.

عباسی افزود: بیشترین بازدید کننده تا این لحظه مربوط به منطقه ی گردشگری بوذرجمهر و بقاع متبرکه بوده است.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید 8 هزار نفر از جاذبه های گردشگری قاین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..