تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ۱۴ امامزاده در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070493

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی عنوان کرد:

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: در طول تعطیلات عید نوروز ۱۴ امامزاده آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام و المسلمین ناصر جوانبخت در خصوص ظرقیت امامزاده‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه ایام نوروز پربازدیدترین زمان از امامزاده هاست ازاین رو در راستای نشر فرهنگ باید از این ظرفیت عظیم استفاده و بهره لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه‌ها در بستر امامزاده ها در طی برگزاری این طرح ۶ ساله نوروزی ارتقای فرهنگ و راحتی مسافران و زائران نوروزی است.

جوانبخت ادامه داد: با توجه به ظرفیت عظیم فرهنگی و معنوی که در این مکان‌ها وجود دارد هیچ کدام از مکان‌ها دارای این پتانسیل نبوده از این رو رهبری تاکیدی که دارند این است که باید امامزاده هارا به قطب‌های فرهنگی در سراسر کشور و سطوح استانی تبدیل کنیم چرا که در این مکان‌ها معنویت از سطح بالایی برخوردار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به طرح نوروزی آرامش بهاری افزود: از مهم ترین عملکرد های اوقاف در این زمینه همکاری با دیگر ارگان‌ها برای بهتر اجرا شدن طرح آرامش بهاری در این بقاع متبرکه می توان به برگزاری دوره های آموزشی برای خادمین، کارشناسان و هیئت امنای بقاع متبرکه، در جهت اداره هرچه بهتر این اماکن در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد.

وی گفت: از مهم ترین ویژگی های محیط سازی امام زاده ها و بقاع متبرکه، بحث خیمه های معرفت است که با مبلغین آموزش دیده و متخصص، آماده ایجاد فضای معنوی، ارائه مشاوره و پاسخ گویی به مسائل شرعی خانواده ها بوده و هدف از ایجاد این خیمه ها، ایجاد فضای مناسب و معنوی و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام جوانبخت تاکید کرد: زائران می توانند انتقادات و پیشنهاد های خود را جهت رسیدگی فوری به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۱۴۱۲۰ (ستاد سازمان اوقاف کل کشور) و ۱۰۰۰۰۱۱۴۴۴۱(ستاد اداره کل اوقاف آذربایجان غربی) ارسال نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ۱۴ امامزاده در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..