تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۵ هزار نفر در انتخابات شورا ثبت نام کرده‌اند

ساعت: 15:24 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070450

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آذربایجان‌شرقی؛

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر استان از ستاد ثبت نام کاندیداهای شورای شهر بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان ضمن حضور و بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم ثبت‌نام ها و این انتخابات باعث توسعه و عمران و آبادی شهر تبریز و استان گردد.

خدادای ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فرمانداری در تسهیل فرآیند ثبت نام گفت: آمار ثبت نامی مطلوب بوده و استقبال زیادی از شده است؛ امیدواریم آنهایی که از انگیزه خدمت برخوردارند و صلاحیت لازم را کسب خواهند کرد و آماده خدمت به مردم هستند در روزهای باقی مانده نیز حضور یافته و ثبت نام نمایند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آذربایجان‌شرقی با اعلام آمار ثبت نام شدگان قطعی تا این لحظه، ابراز کرد: تاکنون 5 هزار و 314 نفر در استان آذربایجان‌شرقی برای کاندیداتوری انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 1 هزار و 43 نفر متعلق به شهر تبریز می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۵ هزار نفر در انتخابات شورا ثبت نام کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..