تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانویِ پرحاشیه در انتخابات شورای شهر تبریز نام‌نویسی کرد/ «ن.ی» به عهدِ خود وفادار نماند!

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070447

یکی از کاندیداهای زن شورای پنجم که پیش‌تر تصاویر بی‌حجاب او منتشر شده بود، علی‌رغم اعلام انصراف از کاندیداتوری امروز با حضور در فرمانداری نام‌نویسی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، یکی از نامزدهای احتمالی شورای پنجم که پیش‌تر تصاویر بی‌حجاب او توسط پایگاه اطلاع‌رسانی آناج منتشر گردید و بعداً درپی انصرافِ فرد مذکور از شرکت در انتخابات، از تارنمای سایت حذف شد، ظهر امروز با حضور در فرمانداری تبریز رسماً کاندیداتوری خود را اعلام و مراحل نام‌نویسی را گذراند.

«ن.ی» پیش‌تر در گفت‌وگویی با این پایگاه خبری عنوان کرده بود: دیگر قصد شرکت در انتخابات را ندارد و نمی‌خواهد کاندیدا شود.

آنچه که مبرهن است، دستگاه‌های نظارتی سوابق اشخاص را بررسی می‌نمایند تا افرادی که از صلاحیت لازم برای نمایندگی مردم برخوردار نیستند و در باطن به مبانی اسلام پایبند نمی‌باشند در مظان انتخاب قرار نگیرند.

آنطور که پیداست عده‌ای به هربهایی می‌خواهند به شورای شهر برسند لکن از این مقوله غافل‌اند که اتفاقات شورای چهارم موجب شده، تا حساسیت‌‌ها نسبت به کاندیداها افزون‌تر شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانویِ پرحاشیه در انتخابات شورای شهر تبریز نام‌نویسی کرد/ «ن.ی» به عهدِ خود وفادار نماند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..