تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت گروه های جهادی در ۴ شهرستان استان، همزمان با نوروز۹۶/پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵

ساعت: 16:09 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070386

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان همدان خبر داد:

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان همدان گفت: در راستای اهتمام ویژه به منویات مقام معظم رهبری، گروه های جهادی این نهاد در ابتدای سال جاری در مناطق محروم چهار شهرستان تویسرکان، کبودرآهنگ، نهاوند و اسدآباد با رویکرد محرومیت زدایی و مهارت آموزی برای ایجاد اشتغال فعالیت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «شهرام صادقی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: همزمان با ایام  نوروز تعدادی از جهادگران جوان بسیجی با وجود تعطیلات به فکر کمک به مناطق محروم استان هستند و صادقانه برای خدمت به مردم این مناطق پا به میدان عرصه تلاش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه این اردوهای جهادی به صورت زودبازده و کوتاه مدت است، اظهار کرد: عمده این فعالیت ها عمرانی و یا مهارت آموزی است تا به طور مثال خانه نیازمندی ساخته و یا بازسازی شود و یا اهالی یک روستا با مهارت خاصی متناسب با شرایط موجود آشنا شوند تا در راستای ایجاد اشتغال  فعالیت خود را در سال جاری آغاز کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان همدان تصریح کرد: آموزش قالیبافی و پرورش قارچ تنها دو عرصه از این فعالیت های آموزی اردوهای جهادی محسوب می شوند.

صادقی همچنین به ویزیت رایگان مردم در روستاهای مناطق محروم هم در ایام نوروز توسط جهادگران بسیجی و بسیج جامعه پزشکی استان هم اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم سرلوحه کار تمامی بسیجیان است.

وی در ادامه به فعالیت های دیگر بسیج سازندگی از جمله ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از واحدهای تولیدی در راستای اشتغالزایی جوانان اشاره کرد و افزود: سال گذشته 15 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 890 واحد تولیدی در سطح استان پرداخت شد تا به تدریج پویایی فعالیت های اقتصادی استان را شاهد باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان همدان عنوان کرد: در سال جاری نیز از آنجا که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال تأکید دارند، فعالیت های عمده بسیج سازندگی به سمت حمایت از صاحبان واحدهای تولیدی و راه اندازی واحدهای صنایع تبدیلی و کشاورزی پیش می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت گروه های جهادی در ۴ شهرستان استان، همزمان با نوروز۹۶/پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..