تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاس‌های متنوع ترم بهار«طلوع»/ آغاز ترم بهار از نیمه فروردین ماه با حضور اساتید برجسته در دوره ‌های متنوع گفتمانی، مهارتی و زبان‌های خارجی

گروه فرهنگی - رجانيوز: مؤسسه طلوع کلاس های آموزشی ترم بهار خود را از نیمه فروردين ماه آغاز خواهد کرد. ثبت نام کلاس‌ها نیز همچنان ادامه دارد. ثبت نام در دوره‌ها بصورت مجازی و حضوری امکان‌پذیر می باشد. افرادی که امکان شرکت در دوره های حضوری را ندارند می‌توانند از طریق ثبت نام مجازی، به فایل صوتی جلسات برگزار شده دسترسی پیدا کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به  Toluehagh.ir مراجعه فرمایید.

 

 درس گفتارها در موضوعات متنوعی چون برنامه اقتصادی رئیس جمهور، شفافیت، نقد و بررسی آثار شهید آوینی، نقد متون تصویری، پرونده سیاسی جمهوری اسلامی، نگارش فیلمنامه، سوژه یابی مستند، جریان شناسی نفوذ، فتنه از دیدگاه قرآن، یهودیت، نویسندگی و غیره برگزار خواهد شد.

 

 زبان‌های خارجه شامل زبان های انگلیسی از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته، آموزش مکالمه عربی (مجموعه کتاب های صدی الحیاه) و آموزش زبان عبری از مبتدی تا پیشرفته می باشد. همچنین دوره های مهارتی نظیر آموزش تدوین (آشنایی با نرم افزار ادیوس)، کاریکاتور، عکاسی، موشن گرافیک، طراحی وب، دیجیتال پینت و غیره دوره های این ترم را تنوع بخشیدند.

 

 دوره های مذکور هم اکنون بر روی سایت طلوع حق قرار گرفته و از نیمه فروردین ماه سال 96 آغاز می گردد و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام وجود ندارد.

 

جزییات دقیق تمامی دوره ها را می توانید بر روی سایت طلوع حق مراجعه نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاس‌های متنوع ترم بهار«طلوع»/ آغاز ترم بهار از نیمه فروردین ماه با حضور اساتید برجسته در دوره ‌های متنوع گفتمانی، مهارتی و زبان‌های خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..