تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونگی رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان

عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی اظهار داشت: شاخص‌های متعددی برای توجه به استاندارسازی خوابگاه ها در زمینه سالن های متخلف، تاسیسات، آسپزخانه، وضعیت بهداشتی و مواردی دیگر از این قبیل در 98 پردیس دانشگاهی موردنظربوده است.

وی ادامه داد: براساس ارزیابی های انجام شده سرانه خوابگاهی مفید به ازای هر نفر در108 بلوک کمتر از 6 متر، در 26 بلوک بین 6 تا 8 متر، در 18 بلوک بین 8 تا 10 متر، در 22 بلوک بین 10 تا 12 متر و در 8 بلوک نیز بین 12 تا 14 متر برآورد شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: سرانه اتاق های هر مرکز خوابگاهی از دیگر شاخص های درنظر گرفته شده بود که با توجه به بررسی ها انجام شده در 22 بلوک سرانه اتاق ها با متراژ 5 متربه بالا، 21 خوابگاه با متراژ چهار الی پنج متر، 50 خوابگاه با اتاق هایی 3 الی 4 متر، 62 خوابگاه بین 2 تا سه متر، 27 بلوک کمتر از 2 متر و 38 بلوک کمتر از 2 متر ارزیابی شده اند. 

قنبری با بیان اینکه از نظر فضای بهداشتی، یک ششم خوابگاه شرایط نامناسبی ندارد، اظهار کرد: 43 مرکز از سرانه بهداشتی خوبی ،46 مرکز سرانه بسیار خوب برخوردار بوده و درسایر موارد ایراداتی وجود داشته است.

وی در خصوص شرایط سرانه فضای سبز بیان کرد: در 78 بلوک یک متر و بیشتر سرانه وجود دارد، در 11 بلوک 78 سانتی متر تا 1 متر، در 24 بلوک 50 الی 75 سانتی متر، در 25 بلوک 25 الی 50 سانتی متر و در 41 بلوک کمتراز 25 سانتی متر سرانه تعیین شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در مورد عمر ساختمان های خوابگاهی با بیان اینکه این ساختمان ها متعلق به آموزش و پرورش است، افزود: با ارزیابی های انجام شده 10 بلوک عمر کمتر از 10 سال داشته، 24 بلوک عمری 10 الی 20 ساله، 36 بلوک عمر 20 تا 30 ساله و 112 بلوک عمر بیش از 30 سال دارند.

قنبری با اشاره به اینکه 107 سالن ورزشی سرپوشیده  و 74 سالن فاقد این ویژگی در بلوک های خوابگاهی وجود دارد، گفت: گیت های تردد از دیگر شاخص های مورد ارزیابی بوده و براساس فعالیت ها 34 بلوک دارای گیت، 103 بلوک از طریق دفتری و 42 بلوک به شکل عمومی ورود و خروج دانشجویان را  ثبت می کنند.

وی با بیان اینکه شاخص های دیگری نیز برای تعیین وضعیت خوابگاه ها و رتبه بندی آن درنظر گرفته شده، تصریح کرد: شاخص های اندازه گیری شده برمبنای مقایسه با دانشگاه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونگی رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..