تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره رهبرانقلاب از همبندِ زندان دوران طاغوت

خاطره رهبرانقلاب از همبندِ زندان دوران طاغوتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، موسوی قوچانی نزدیک سلول من آمد و با زبان عربی و با لحنی شبیه به خواندن دعا، طوری که شنونده ناآشنا تصور می‌کرد دعا می‌خواند، با من صحبت کرد. آنچه از گفته‌های او به خاطر دارم به عنوان مثال این بود:

آقا سلام علیک. نمی‌دانی چقدر مرا شکنجه کرده‌اند. نمی‌دانم اگر در این حال بمیرم در شمار شهیدان خواهم بود؟

پس از تمام شدن حرف‌هایش، من هم به عربی و با همان لحن دعا به او پاسخ دادم: صبر کن سید بزرگوار، صبر کن تا این جنایت‌پیشه‌ها از تو ناامید شوند. چیزی نگو. خدا حتماً تو را نجات خواهد داد.

آنقدر گفتم تا عزم و اراده‌اش قوی و آمادگی‌اش بیشتر شد و به سلول خود بازگشت.»

(منبع: شرح اسم/ با تلخیص)

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی قوچانی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در عملیات فتح‌المبین (6 فروردین61) به شهادت رسید.

منبع: فارس

اتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره رهبرانقلاب از همبندِ زندان دوران طاغوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..