تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مهم پسر تختی از ورزشکاران درباره انتخابات (عکس)

درخواست مهم پسر تختی از ورزشکاران درباره انتخابات

به گزارش ایران ناز حادثه پلاسکو و برخورد اعضای شورای شهر با این اتفاق و برخورد خاص برخی از اعضای شورای شهر با مسئولیتهای قالیباف ، باعث گلایه های بسیاری از افراد از حضور افراد بدون تخصص لازم در شورای شهر شد . حالا در آستانه انتخابات شورای شهر بابک تختی تنها پسر تختی از ورزشکاران تقاضایی مهم نمود. پسر جهان پهلوان تختی در یادداشتی از ورزشکاران خواست که قید حضور شورای شهر را بزنند.

 

درخواست مهم پسر تختی از ورزشکاران درباره انتخابات (عکس)

 

بابک تختی، فرزند جهان پهلوان غلامرضا تختی با انتشار متنی در صفحه فیس بوکش از ورزشکاران خواست در شورای شهر حضور پیدا نکنند تا جلوی صدمه های بیشتر گرفته شود.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مهم پسر تختی از ورزشکاران درباره انتخابات (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..