تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از علامت های انحصاری اینترنت همراه چه می دانید؟+اینفوگرافی

امروزه اپراتورهای مختلف تلفن همراه هرکدام با ارائه خدمات مختلف اینترنتی سعی دارند تا کاربران مختلف خود را راضی نگه دارند. در هنگام اتصال به اینترنت  و با کمی دقت به نوار ابزار گوشی هوشمند خودتان می توانید علائم اختصاری متفاوتی را بسته به نوع اینترنت همراه خود مشاهده کنید.

هر کدام از این علامت ها به شما نشان می دهد که شما به عنوان کاربر به چه نوعی از شبکه داده ها متصل شده اید که هر کدام از آن ها امکانات و سرعت اتصال به اینترنت متفاوتی را ارائه می دهد. در این خبر سعی داریم تا شمارا با معنا و اختلاف های این علائم آشنا کنیم.

شبکه داده ای 3G:

3G مخفف عبارت UMTS می باشد و به عنوان نسل سوم تلفن همراه شناخته شده اند که سرعت انتقال داده در این نسل حدود 395 کیلوبایت بر ثانیه می باشد.

شبکه داده ای E – EDGEیا  E:

این شبکه داده ای که با نماد ٍE نمایش داده می شود در نسل دوم شبکه های تلفن همراه قرار دارد که سرعت دریافت اطلاعات در آن به 48 کیلوبایت در ثانیه می رسد و  E – EDGE مخفف کلمه Enhanced Data Rates for GSM Evolution می باشد.

شبکه داده ای G یا  GPRS:

این شبکه داده ای نسل دوم اینترنت همراه می باشد که در اصل مخفف عبارت General Packet Radio Service می باشد و سرعت انتقال داده ها در آن حدود 14کیلوبایت برثانیه می باشد.

شبکه داده ای 4G:

سرعت دریافت داده ها در نسل 4G حدود 37 مگا بایت برثانیه می باشد و این نسل جدیدترین و پر سرعت ترین نسل شبکه تلفن همراه می باشد.

شبکه داده ای H – HSDPA:

این شبکه داده ای که با نماد H نمایش داده می شوند  سرعت انتقال داده ی آن چیزی در حدود 1.75سرعت انتقال داده های آن است .

شبکه داده ای +H:

شبکه +H یا HSDPA Plus با سرعت حدود 21 مگابایت بر ثانیه سریع تر از HSDPA می باشد که با نماد +H روی تلفن همراه شما نشان داده می شود.

شبکه داده ای 5G:

این شبکه نسل پنج شبکه های وایرلس است که سرعت انتثال داده های آن حدود 10گیگابایت برثانیه است.

شبکه داده ای 4.5:

این نسل پیشرفته و به روز رسانی شده سرویس های LTE 4G به شمار می آیند که سرعت انتقال داده ها در آن چیزی حدود 1.3 گیگابایت بر ثانیه می باشد که با علامت 4.5 روی گوشی شما نمایش داده می شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از علامت های انحصاری اینترنت همراه چه می دانید؟+اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..