تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدفونی که دستیار فوق هوشمند شماست +فیلم

هدفونی که دستیار فوق هوشمند شماست +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛احتمالاً در گوشی‌های هوشمند با دستیارهای صوتی مانند کورتانای مایکروسافت و سیری اپل آشنا هستید که می‌توانید با فعال کردن آنها بسیاری از کارهایتان را مانند یک دستیار و منشی به آنها بسپارید، سؤالات خود را از آنها بپرسید، یادآوری قرارهای ملاقاتتان را از آن‌ها و دریافت کنید و کارهای متعدد دیگر از عهده این دستیارهای هوشمند بر می‌آید.
 
امروز می‌خواهیم ایده یک شرکت را به شما معرفی کنیم که " وینچی" نام دارد. وینچی یک هدفون است که یک صفحه‌نمایش لمسی پشت بلند گوی سمت راست خود دارد و البته یک هوش مصنوعی را نیز درون خود جای‌داده تا مجموعه حاضر یک دستیار صوتی فوق هوشمند را به وجود آورد.
 
هنگامی‌که وینچی را روی گوش خود بگذارید یا آن را صدا کنید فعال‌شده و به‌جز دستورهای صوتی از دستورهای لمسی نیز به‌وسیله صفحه‌نمایش لمسی‌اش پشتیبانی می‌کند.
 
این دستیار صوتی به‌جز پخش موسیقی درخواستی، پاسخ به سؤالات متعددی مانند آب‌وهوا و مانند آن، یادآوری قرارهای قبلی حتی نزدیک شدن به مقصد را در صورت دانستن و از آن جالب‌تر با ثبت عادت‌های روزمره فراموش کردن آن‌ها را نیز به شما یادآوری می‌کند.
 
برخلاف دستیارهای هوشمند نام برده شده که همه در گوشی هوشمند نصب می‌شدند باید بدانید وینچی خود یک گوشی هوشمند نیز هست و قابلیت اتصال به اینترنت همراه نسل 3 و 4 را دارد.
 
 

اگر اهل ورزش و فعالیت هم هستید نیاز به خرید گجت های حوزه سلامت و تندرستی ندارید زیرا وینچی گزارش فعالیت‌های روزانه و کالری سوزانده شده شما را ارائه می‌کند.
 
در ویدئو زیر با این دستیار صوتی هوشمند و کامل بیشتر آشنا شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدفونی که دستیار فوق هوشمند شماست +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..