تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنارشیست‌های آمریکایی به جنگ داعش می‌روند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر «حیوانات شب‌زی» در این فیلم نقش یک آمریکایی را بازی می‌کند که به جنگ علیه گروه تروریستی داعش در سوریه می‌پیوندد.

فیلم تازه دنیل اسپینوزا با اقتباس از مقاله «آنارشیست‌ها علیه داعش» ساخته خواهد شد. این مقاله به قلم ست هارپ که ماه پیش در رولینگ استون منتشر شد، روایت داستان واقعی گروهی از افراد رادیکال، داوطلب و مطرود آمریکایی است که برای جنگ با داعش به نیروهای شبه‌نظامی کرد در سوریه می‌پیوندند.

جیک جیلنهال و دنیل اسپینوزا در کنار ریوا مارکر و مایکل لیتواک تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی هستند. مارکر در بیانیه‌ای درباره انتخاب این موضوع گفت: «ما معمولا مجذوب مواردی می‌شویم که درباره جستجوی هویت است. داستان «آنارشیست‌ها علیه داعش» درباره مردمی است که همه چیز‌های آشنا را رها می‌کنند و به محیطی با بی‌رحمانه‌ترین شرایط قدم می‌گذراند.»

اسپیونوزا و جیلنهال پیش از این نیز در فیلم «زندگی» همکاری کرده‌اند. اکران فیلم «زندگی» با بازی جیلنهال و کارگردانی اسپینوزا جمعه ۴ فروردین آغاز شد. این فیلم تریلری علمی تخیلی درباره فضانوردان یک ایستگاه فضایی است که اورگانیسمی بیگانه را کشف می‌کنند. رایان رینولدز و ربکا فرگوسن دیگر بازیگران «زندگی» هستند.

منبع: هالیوودریپورتر/ ۲۳ مارس

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنارشیست‌های آمریکایی به جنگ داعش می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..