تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن جهانی نوروز در کاخ گلستان

به گزارش افکارنیوز،

 این مراسم یکشنبه ششم فروردین با حضور اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس‌جمهوری، زهرا احمدی‌پور - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، معاونان سازمان میراث‌فرهنگی، سفرای کشورهای مختلف و نمایندگانی از کشورهای عضو پرونده ثبت جهانی نوروز در کاخ جهانی گلستان برگزار می‌شود.

اجرای موسیقی و آیین‌های محلی نوروزی مناطق مختلف کشور، رونمایی از تمبر نوروز و نمایشگاه‌های نوروزی از برنامه‌های جشن جهانی نوروز است.

برپایی نمایشگاه عکس شامل جلوه‌های نوروز در کشورهای عضو پرونده نوروز، اسناد و تصاویر تاریخی نوروز، آثار ایران در فهرست میراث جهانی و صنایع‌دستی ایران و برگزاری نمایشگاه عروسک‌های نوروزی از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم است.

همچنین در این مراسم گزارش روند ثبت جهانی نوروز توسط محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی ارائه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن جهانی نوروز در کاخ گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..