تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناسب سازی شهر هزینه‌های شهروندان را کاهش می‌دهد/ باید احساس امنیت در بین شهروندان ایجاد شود

مناسب سازی شهر هزینه‌های شهروندان را کاهش می‌دهد/ باید احساس امنیت در بین شهروندان ایجاد شودمجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مناسب سازی مترو برای استفاده معلولان، سالمندان و جانبازان اظهار داشت: امروزه سالمندان بیشتر از پارک‌ها و مترو استفاده می کنند، به همین دلیل باید نگاه جامعی به دسترس شدن شهر برای این افراد داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروزه مناسب سازی شهر بسیاری از هزینه‌های شهروندان را کاهش می‌دهد، به همین دلیل معتقدم مناسب سازی اماکن برای همه ما ضروری است، چراکه همه از یک سنی به بعد دچار ضعف‌های متعدد می‌شویم.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه بالا و پایین رفتن از پله به دلیل ضعف عضلانی برای بسیاری از شهروندان مشکل است، گفت: باید شهر را از منظر تمام کسانی که در آن زندگی می‌کنند ببینیم، چراکه این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

شاکری با بیان اینکه باید احساس امنیت در بین شهروندان ایجاد شود، تصریح کرد: باید وظیفه مدیریت شهری را برای ایمنی و امنیت شهروندان به درستی ساختارمند کنیم، چراکه امروزه والدین نسبت به رفت و آمد فرزندان خود در کوچه و خیابان احساس امنیت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار به دست آمده 10 درصد جمعیت کل دنیا معلول هستند، یادآور شد: بدون شک به دلیل استفاده از امکانات کلانشهر تهران این آمار در شهر تهران بالا است.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هزینه‌های انجام شده در راستای مناسب سازی شهر برای معلولان، جانبازان و سالمندان را زیاد نمی‌دانیم، گفت: معتقدم اتوبوس‌های شهری هم که هم اکنون سطح بالایی دارند باید برای این افراد جامعه مناسب سازی شوند و سطح آن‌ها پایین بیاید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناسب سازی شهر هزینه‌های شهروندان را کاهش می‌دهد/ باید احساس امنیت در بین شهروندان ایجاد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..