تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد 60 هزار شغل در طی 4 سال گذشته/ تمام فرزندان شاغل شهدا باید استخدام رسمی شوند

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طی سال‌های گذشته از سهمیه موجود بنیاد شهید در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های خصوصی استفاده شده و تعداد 34 هزار و 500 نفر در این سازمان‌ها مشغول به کار شده‌اند که در مجموع 60 هزار شغل در طول فعالیت دولت یازدهم ایجاد شده است.

وی در ادامه بیان داشت: طبق قوانین موجود تمام فرزندان شهدا که در دستگاه های اجرایی مشغول به فعالیت و دارای وضعیت قراردادی و پیمانی در هر اداره‌ای هستند، باید تبدیل به استخدام ثابت و رسمی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و پرهیز از ایجاد شرایط سیاسی و جناحی در بنیاد شهید، تصریح کرد: در آستانه انتخابات همواره برخی بداخلاقی‌ها و توهین‌ها وجود دارد که باعث تخریب جامعه می‌شود و باید از آن‌ها دوری کرد، همچنین از سیاسی و جناحی شدن بنیاد شهید باید پرهیز کنیم تا آرامش برای ایثارگران حفظ شود. 

رئیس بنیاد شهید تأکید کرد: برخی از شبکه‌های مجازی به دنبال حاشیه سازی در بنیاد بوده و قصد دارند مشکلاتی را ایجاد کرده و این نهاد را وارد مسایل سیاسی کنند اما نباید اجازه این کار را به آن‌ها بدهیم.

وی در پایان در خصوص واگذاری مؤسسه اندوخته شاهد به فرزندان ایثارگر گفت: این مؤسسه با سرمایه اولیه در سال 62 به دستور حضرت امام خمینی(ره) با هدف تأمین زندگی و معیشت فرزندان شاهد تأسیس شد که فعالیت آن روز به روز توسعه پیدا کرده و امروز دارای 5 هلدینگ فعال است، همچنین در گذشته به دلیل کوچک بودن فرزندان شاهد و ایثارگر، اداره این مؤسسه  بر عهده بنیاد شهید بوده اما اکنون که آن ها بزرگ شده اند در تلاش هستیم که اداره این نهاد را به فرزندان ایثارگر و شاهد واگذار کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد 60 هزار شغل در طی 4 سال گذشته/ تمام فرزندان شاغل شهدا باید استخدام رسمی شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..