تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰۴ نفر برای عضویت در شوراهای شهرستان اسکو ثبت نام کردند

ساعت: 13:11 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070301

فرماندار شهرستان اسکو از ثبت نام ۱۰۴ نفر در ۵ روز گذشته برای شوراهای اسلامی شهر و روستا این حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،مرتضی محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: تا پایان روز پنجم ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۰۴ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان اسکو نام‌ نویسی کرده‌ اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۵ نفر برای شورای اسلامی شهر سهند ثبت نام کرده اند، افزود: ده نفر نفر برای شهر اسکو، دو نفر شهر  ایلخچی،۱۸ نفر برای روستاهای بخش مرکزی اسکو، ۲۹ نفر برای روستاهای بخش ایلخچی نیز ثبت نام کرده اند.

فرماندار اسکو با تاکید بر اینکه کاندیداها از تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی اجتناب کنند و با متخلفان برخورد می شود، ادامه داد: تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت انجام می شود.

محمدزاده از واجدین شرایط نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خواست ثبت نام را به روز آخر  موکول نکنند.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰۴ نفر برای عضویت در شوراهای شهرستان اسکو ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..