تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۱۴۶ داوطلب برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان روز پنجم نام نویسی

ساعت: 13:10 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070280

زاهد محمودی گفت: تا پایان روز پنجم نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان جلفا، در مجموع 146 داوطلب ثبت نام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز، فرماندار شهرستان جلفا افزود: از این تعداد داوطلب، ۵8 نفر در حوزه های شهری و 88 نفر در روستاهای شهرستان برای عضویت در شوراهای اسلامی اعلام آمادگی کردند.
به گفته زاهد محمودی، 65 نفر از روستاهای بخش مرکزی و 23 نفر از روستاهای بخش سیه رود برای  انتخابات شوراهای اسلامی نام نویسی کردند.
وی خاطرنشان کرد:  تا پایان روز پنجم بیشترین ثبت نام در حوزه شهری برای شهر جلفا به ثبت رسیده است که در میان ثبت نام کنندگان نام یک داوطلب زن به چشم می خورد.
محمودی با بیان اینکه ثبت نام تا ششم فروردین ادامه خواهد داشت، از داوطلبان خواست ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.
ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ در محل فرمانداری شهرستان جلفا و بخشداری سیه رود انجام می گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۱۴۶ داوطلب برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان روز پنجم نام نویسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..