تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار نسخه اینترنتی برخی روزنامه ها در ایام نوروز

ایسنا- روزنامه‌های «ایران» و «جوان» با گذشت چند روز از تعطیلات نوروز، از امروز (5 فرودین ماه) نسخه­‌های اینترنتی خود را منتشر کردند و به بررسی رویدادهای کشور دراین ایام پرداختند. 

 روزنامه «جوان» تیتر نخست خود را «من طرف مردم هستم» انتخاب کرده و به سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در کنار حرم مطهر علی‌بن‌موسی الرضا(ع) که درباره اقتصاد و انتخابات سخن گفتند، پرداخته است.

روزنامه «ایران» تیتر نخست خود را «بایدها و نبایدهای رونق تولید واشتغال» انتخاب کرده و دراین راستا گفت‌وگوهایی با برخی کارشناسان اقتصادی وسیاسی انجام داده است.

این روزنامه همچنین مطلبی را با تیتر «209 نامزد زن آماده رقابت با 1078 مرد» منتشر کرده است و به پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرده  و به بررسی حضور زنان در این انتخابات نیز پرداخته است.

روزنامه «ایران» به سخنان مقام معظم رهبری در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) و پیام نوروزی ایشان پرداخته  و درهمین راستا نیز به پیام نوروزی رییس جمهور که سال جدید را سال پیشرفت برای ملت عزیز و اشتغال برای جوانان دانسته، اشاره کرده است.

روزنامه «ایران» همچنین عکس­‌هایی از نوروز در چهار گوشه ایران منتشر کرده و در صفحه آخر خود نیز به بررسی انتشار روزنامه‌­­ها به صورت  اینترنتی در گفت‌وگو با برخی کارشناسان پرداخته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار نسخه اینترنتی برخی روزنامه ها در ایام نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..