تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام بیش از 2 هزار مأموریت امداد و نجات نوروزی تا پنجم فروردین

انجام بیش از 2 هزار مأموریت امداد و نجات نوروزی تا پنجم فروردینبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات طرح ملی امداد و نجات در نوروز 96، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی امداد و نجات در 25 اسفند تا روز پنجم فروردین 96، حدود 2 هزار و 290 مأموریت امداد و نجات انجام شده که از این تعداد هزار و 72 مورد آن یعنی 47 درصد مأموریت‌ها، مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت به 27 هزار و 100 نفر از هموطنان و مسافران نوروزی از سوی امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر، امدادرسانی شده است؛ در این مأموریت‌ها هزار و 657 نفر نجات یافته‌اند و هزار و 146 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

سلیمی با اشاره به ارائه خدمات درمان سرپایی به مسافران نوروزی، تصریح کرد: در این مدت از طرح نوروزی امداد و نجات به 8 هزار و 600  نفر از هموطنان در سراسر کشور خدمات درمان سرپایی ارائه شد، به علاوه 2 هزار و 237 نفر اسکان اضطراری یافته‌اند و 9 هزار و 280 نفر از مسافران نوروزی نیز اسکان داده شدند.

امدادرسانی به مسافران نوروزی در 8 استان دچار سیل و آبگرفتگی

وی با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 8  استان بیان کرد: استان‌های  ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان دچار سیل و آبگرفتگی شدند که در مجموع در این استان‌ها عملیات امدادرسانی در 20 منطقه انجام شد.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 204 نفر از مسافران نوروزی در مناطق یادشده افزود: در این مناطق 26 نفر از هموطنان اسکان اضطراری یافته‌اند و در قالب 33 تیم به مسافران نوروزی امدادرسانی شد.

سلیمی همچنین با اشاره به برودت هوا و بارش برف و کولاک در 11 استان کشور خاطرنشان کرد: در قالب 45 تیم امدادرسان، در 20 محور به مسافران گرفتار در برف امدادرسانی شد که در مجموع 2 هزار و 340 نفر از هموطنان از خدمات ‌رسانی تیم‌های امدادی بهره بردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام بیش از 2 هزار مأموریت امداد و نجات نوروزی تا پنجم فروردین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..