تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور یك میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در امامزادگان فارس

حضور یك میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در امامزادگان فارس به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ستادخبری طرح نوروزی آرامش بهاری، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مدیر  ‌‌كل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به حضور گسترده زائران  ومسافران نوروزی در این استان گفت: از اول تا ۴ فروردین‌ماه جاری بیش از  یك میلیون و یكصد هزار نفر زائر ومسافر  به زیارت  بقاع متبركه استان فارس مشرف شده‌اند.

وی با بیان اینكه در ایام نوروز مطابق روال هر سال طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبركه استان اجرا می شود، افزود:‌ هر ساله شاهد استقبال گسترده زائران نوروزی از این طرح بوده‌ایم ضمن اینكه تمام تلاش ما نیز طی این سال‌ها بر ارتقای كمی و كیفی طرح مذكور بوده است.

اجرای طرح آرامش بهاری در 460 بقعه وامامزاده  

موسوی با بیان اینكه این طرح در ۴۶۰ مكان مذهبی استان فارس اعم از بقاع متبركه، حسینیه‌ها، مساجد، تكایا و اماکن تاریخی از تاریخ ۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه اجرا می‌شود، گفت: همچنین در راستای اجرای این طرح امسال موفق به برپایی ۳۰ خیمه معرفت دینی در نقاط مختلف استان شده‌ایم.

مدیر کل  اوقاف فارس با تصریح اینكه علاوه بر این‌ها ما در بقاع متبركه و اماكن مذهبی استان خدمات مختلفی را برای رفاه حال زائران نوروزی ارائه می‌دهیم، گفت: طی چند روز اخیر به دلیل بارش رحمت الهی قریب ۲۶ هزار نفر از مسافران و زائران نوروزی را در حسینیه‌ها، زائرسراها و كمپ‌های خود اسكان دادیم.

وی ادامه داد: در طول این ایام تقریباً هر شبانه‌روز بیش از ۴ هزار نفر از زائران و گردشگران نوروزی در اماكن مذهبی استان فارس اسكان داده شده‌اند كه این روند نیز تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور یك میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در امامزادگان فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..