تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین دوره مسابقه شطرنج جام خاوران با شرکت 12استان در بیرجند آغاز شد

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی روزشنبه در حاشیه اولین روز برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از مسابقات، در چهار بخش تیمی ، سیامی ، استاندارد و برق آسا برگزار می شود.
مهدی عجمی اظهار کرد: در این پیکارها که 27زن حضور دارند، شطرنج بازانی از خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، آذربایجان شرقی ، البرز، تهران، اصفهان ، مازندران و ... حضور دراند.
وی یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقه ، مطرح شدن شطرنج بازان خراسان جنوبی در کشور است.
وی ادامه داد: ناصر کنعان آذر، سرداور اعزامی فدراسیون جمهوری اسلامی ایران به همراه هفت نفر داور از استان کار نظارت و قضاوت این رقابت ها را انجام می دهند.
320 شطرنج باز از خراسان جنوبی عضو سیستم جامع فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران هستند.
اولین دوره مسابقه شطرنج جام خاوران در سال 94 و دومین دوره آن در سال 95 در خراسان جنوبی برگزار شد.
*7559*2047*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین دوره مسابقه شطرنج جام خاوران با شرکت 12استان در بیرجند آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..