تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیم جعفری: ترامپ بر حمایت خود از عراق تاکید کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، ابراهیم جعفری، وزیر خارجه عراق، گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بار دیگر بر حمایت از عراق تاکید و از پیروزی‌های اخیر نیروهای عراقی تمجید کرد.

وی در اظهاراتی به خبرنگار شبکه تلویزیونی العراقیه گفت: دونالد ترامپ علاوه بر تکرار تاکید خود بر حمایت آمریکا از عراق، از پیشروی‌های نیروهای عراقی و تلاش دولت عراق در اجرای اصلاحات تمجید و قدردانی کرد.

وزیر خارجه عراق افزود: بغداد و واشنگتن توافق کردند توافقنامه چارچوب راهبردی که بین دو کشور به امضا رسیده است به زودی به اجرا درآید.

جعفری ادامه داد: حمایتهای آمریکا اگر افزایش هم نیابد کاهش نخواهد داشت. دونالد ترامپ از نیروهای مسلح عراقی و مواضع آنها و پایداری و مقاومت این نیروها تمجید کرد همچنین از عملکرد دولت قدردانی کرد. توافقنامه بین آمریکا و عراق در بخشهای مختلف به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیم جعفری: ترامپ بر حمایت خود از عراق تاکید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..