تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی ۲۲۴ مرکز متخلف عرضه مواد غذایی به مراجع قضایی

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در سلامت نوروزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره خدمات بهداشت محیط در ۲۴ ساعت گذشته گفت: کل بازرسی انجام شده در این مدت ۱۱هزار و ۷۳۹مورد بوده که از این تعداد ۹ هزار و ۲۱ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی صورت گرفته است. 

وی بیان کرد: بازرسی بهداشت محیطی اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها، هتل ها و مراکز اقامتی یک هزار و ۹۹۰ مورد بوده که از این رقم ۲۴۸ مورد از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی بازرسی انجام شده است. 

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در سلامت نوروزی با اشاره به ۳۹۹ مورد بازرسی بهداشت محیط از سامانه های آبرسانی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ مورد بازرسی بهداشت محیط با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان انجام شده و ۱۱ هزار و ۳۴۵ کیلوگرم 

مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شده است. 

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۲۴ مراکز و اماکن مختلف به مراجع قضایی معرفی شدند و کلر آب آشامیدنی ۵ هزار و ۴۱۲ مرکز عرضه مواد غذایی اندازه گیری شده که در پی آن ۳۷ مورد از مراکز و اماکن متخلف تعطیل شدند. 

کولیوند افزود: در ۲۴ ساعت گذشته از ۳ هزار و ۵۷۴ مورد نمونه برداری میکروبی آب انجام شده، همچنین از ۲ هزار و ۱۵۲ مرکز نمونه برداری مواد غذایی صورت گرفته است. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی ۲۲۴ مرکز متخلف عرضه مواد غذایی به مراجع قضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..