تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس سلفی موجب سقوط گردشگر اصفهانی شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول آتش نشانی شهرستان سردشت گفت:عکس سلفی موجب سقوط گردشگر 60ساله اصفهانی به داخل آبشار 'شلماش' سردشت شد.

رحمان امینی اظهار کرد: شخصی که به قصد گرفتن عکس سلفی بر اثر بی احتیاطی به داخل آبشار شلماش در شهرستان سردشت افتاده بود با تلاش نجات غریق و کارکنان خدمات ایمنی سردشت نجات پیدا کرد.

وی افزود: این مرد ٦0 ساله به همراه خانواده خود به سردشت سفرکرده بود که بر اثر بی احتیاطی از لبه انتهایی رودخانه هنگام گرفتن عکس یادگاری به داخل آبشار سقوط کرد.

وی گفت: با توجه به خروشانی بودن آبشار شلماش و لغزنده بودن صخره ها مسافران نوروزی باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

امینی اظهار کرد: کارکنان نجات غریق آتش نشانی سردشت طی طرح های نوروزی در آبشار شلماش مستقر هستند.

آبشار شلماش با داشتن سه آبشار پی در پی با ارتفاع های بلند صخره ای یکی از جاذبه های نمونه گردشگری و طبیعی شهرستان سردشت است که سالانه هزاران نفر را از نقاط مختلف کشور به خود جذب می کند.

شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس سلفی موجب سقوط گردشگر اصفهانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..