تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت معاینات متعدد سیستم اسکلتی

با معاینات پی در پی و منظم میتوان از وضعیت سلامتی در سیستم اسکلتی خود اطمینان خاطر پیدا کنید و از بیماری های مربوط به آن جلوگیری کنید. یکی از متخصصان فیزیوتراپی گفت: این معاینات می تواند سالی یکبار و حتی چند سال یکبار باشد. اما باید مرتبا تکرار شود.

فرجود شکوهی متخصص فیزیوتراپی، با اشاره به اینکه بررسی سلامت بدن به صورت دوره‌ای ضروری است، اظهار داشت: امروز چکاپ بدن به صورت منظم برای پیشگیری از بیماری‌ها رایج شده و بسیاری از مردم به صورت ماهانه، سالانه و چند ماه یک بار وضعیت سلامت خود را ارزیابی می‌کنند.

وی متخصصان فیزیوتراپی را بهترین گزینه برای بررسی کامل سیستم اسکلتی – عضلانی دانست و افزود: این متخصصان در صورت لزوم و مشاهده مشکلاتی در این سیستم، درمان‌های مناسب را برای بیمار خود در نظر خواهند گرفت.

این متخصص فیزیوتراپی بیان کرد: بررسی‌های فیزیوتراپی شامل اختلالات رشد سیستم اسکلتی عضلانی، دفورمیتی‌های بدن مانند گودی کمر، گوژپشتی و اسکولیوز، بررسی آمادگی جسمانی، پیش بینی مشکلات حرکتی، بررسی اختلالات حرکتی، بررسی احتمال ابتلا به آرتروز، دیسک، نرمی استخوان و پیش بینی و پیشگیری از مشکلات دوره کهنسالی است.

وی یکی از قسمت هایی را که معمولا در ارزیابی سلامت بدن افراد مورد بررسی قرار نمی‌گیرد؛ سیستم اسکلتی عضلانی عنوان کرد و گفت: اکنون مهمترین معضل نسل جوان، مقابله با مشکلات و عوارض جدی عضلانی – اسکلتی ناشی از استفاده‌های مکرر و اعتیاد گونه از تکنولوژی‌های جدید مانند کامپیوتر، موبایل و شبکه‌های اجتماعی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت معاینات متعدد سیستم اسکلتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..