تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز تور کنسرت‌های فرزاد فرزین بعد از تعطیلات در اروپا و آمریکا

آغاز تور کنسرت‌های فرزاد فرزین بعد از تعطیلات در اروپا و آمریکا

فرهنگ > موسیقی - مهر نوشت: دور تازه کنسرت های داخلی و خارجی فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان به سرپرستی علی ثابت و رهبری ارکستر مهران خلیلی با به پایان رسیدن تعطیلات نوروزی آغاز می شود.

 فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ که طی ماه های گذشته از فعال ترین و پرطرفدارترین خواننده ها در برگزاری کنسرت و اجراهای زنده بوده، با اعلام اینکه از روز ۱۴ فروردین زمان قرارداد همکاری اش با پیمان عیسی زاده به اتمام می رسد، از حضور علی ثابت آهنگساز، تنظیم کننده و رهبر ارکستر موسیقی پاپ به عنوان سرپرست ارکستر و نوازنده پیانو خبر داد.

این خواننده قرار است تا چندی دیگر تور کنسرت های داخلی، اروپایی و آمریکای شمالی خود را با این ترکیب جدید آغاز کند که طی آن مهران خلیلی به عنوان رهبر ارکستر «شوک بند» و علی ثابت به عنوان مدیر برنامه و سرپرست گروه در برنامه های جدید حضور خواهند داشت. پیش از این حسام حسینی، زایا سلیمان و پیمان عیسی زاده وظیفه مدیریت اجراهای گروه «شوک» و مدیریت برنامه های فرزاد فرزین را بر عهده داشتند.

علی ثابت از جمله هنرمندان موسیقی کشورمان است که طی سال های اخیر به عنوان رهبر ارکستر یا مدیر برنامه های خوانندگانی چون محسن یگانه، احسان خواجه امیری، رضا صادقی و تعدادی دیگر از هنرمندان همکاری داشته است.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز تور کنسرت‌های فرزاد فرزین بعد از تعطیلات در اروپا و آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..