تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 11 درصدی تردد خودروها

به گزارش گروه استاهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،سرهنگ احمد پوربافرانی گفت : با توجه به این که نیمه نخست تعطیلات به اتمام رسیده شاهد کمترشدن بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی هستیم و با توجه به بارندگی، تردد در سطح استان نیز کمتر شده است.
وی ادامه داد: از آغاز تعطیلات نوروز 96 تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، میزان تردد خودروها در مسیرهای مواصلاتی قم، 11 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر، تعداد خودروهای ورودی به قم نسبت به روزهای گذشته کاهش چشمگیری یافته، اما همچنان زائران و مسافران نوروزی وارد استان می شوند.
به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم، آزادراه تهران - قم، قم - اراک و قم - کاشان بیشترین حجم تردد را در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون داشته است.
پوربافرانی گفت: با وجود اقدام های انجام شده از سوی پلیس و برخوردهای جدی با رانندگان حادثه ساز، از زمان آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون، هفت تن در تصادف های محورهای مواصلاتی استان قم جان خود را از دست داده اند و یک تن نیز در حوادث درون شهری جان باخته است.
وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که در نیمه نخست تعطیلات نوروز سال گذشته هیچ فوتی در حوادث رانندگی استان قم گزارش نشد.
وی افزود: توجه نکردن به جلو، سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و رعایت نکردن فاصله طولی مهم ترین علت های تصادف ها در محورهای مواصلاتی قم بوده است.
پوربافرانی اضافه کرد: در این مدت چند مورد واژگونی خودرو نیز به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده گزارش شده است.
استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.

قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/ت 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 11 درصدی تردد خودروها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..