تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیابانهای گل آلود درام هدیه مسئولان به مسافران نوروزی

ساعت: 10:56 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070168

با هر بار باریدن باران تمامی خیابانهای اصلی دهستان درام غرق در گل ولای می شود و در برخی از این خیابانها چنان آب جمع می شود که خیابان ها تبدیل به استخر می شوند و برای عبور از آن نیاز به قایق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرنگار برگ زیتون، دهستان درام یکی از پر تردد ترین دهستانهای شهرستان طارم است که علاوه بر داشتن آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری دارای ۵۲۴ خانوار می باشد.

گفتنی است در نخستین روزهای سال ۱۳۹۶ باران رحمت الهی در شهرستان طارم شروع به باریدن گرفت و موجب خوشحالی مردم و مسافران نوروزی در این شهرستان شد.

اما با هر بار باریدن باران تمامی خیابانهای اصلی دهستان درام غرق در گل ولای می شود و در برخی از این خیابانها چنان آب جمع می شود و خیابان های تبدیل به استخر می شوند که برای عبور از آن نیاز به قایق  است.

خاکهای که در بسیاری از کوچه و خیابانهای این دهستان روی هم انباشته شده بود با بارش باران حجمی از گل و لای را ایجاد کرده بود و عبور و مرور مردم را با مشکل مواجه کرده به گونه ای که بسیاری از شهروندان با لباس های گل آلود در حال تردد بودند.

امیدوار بودیم که مسئولین مربوطه حداقل در این سال نو جلو میهمانان آبرو داری کنند و شهر را برای پذایرایی از میهمانان نوروزی آماده می کردند تا آنها در این گل ولای فرو نروند و با خاطره خوشی این شهر را ترک کنند.

IMG_2046

IMG_2061

IMG_2049

IMG_2060

IMG_2059

IMG_2050

IMG_2048

IMG_2045

IMG_2062

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیابانهای گل آلود درام هدیه مسئولان به مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..