تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۳۲۳ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مشگین شهر

ساعت: 10:29 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070055

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشگین‌شهر خبرداد؛

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشگین‌شهر گفت: تا ظهر روز چهارشنبه ۳۲۳ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که ۵۴ نفر شهری و ۲۶۹ نفر روستایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشگین‌شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با بیان اینکه این شهرستان از لحاظ جمعیت و تعداد شهرها بزرگترین شهرستان استان اردبیل است، گفت: 170 روستای این شهرستان بیش از 20 خانوار جمعیت وجود دارد که انتخابات شورای اسلامی در آن روستاها برگزار می‌شود.

 

وی افزود: از 25 اسفند ماه 95 انتخابات کلید خورده و از 30 اسفند ماه نیز ثبت نام از داوطلبان به صورت رسمی آغاز شده که تا امروز و این لحظه 323 نفر ثبت نام انجام گرفته که 54 نفر شهری و مابقی روستایی است.

 

وی ادامه داد: تاکنون در مشگین‌شهر 34 نفر ثبت نام انجام گرفته و 20 نفر مابقی نیز در شهرهای مختلف این شهرستان بوده است و 269 نفر نیز از روستاهای این شهرستان هستند که به تفکیک در بخش مرکزی 78 نفر، بخش ارشق 52 نفر، مرادلو 47 ، قصابه 59 و لاهرود 34 نفر ثبت نام شده است که 15 نفر از این تعداد را بانوان تشکیل داده‌اند که 7 نفر روستایی و 8 نفر شهری هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در خصوص تعداد شوراهای منتخب در مناطق مختلف شهرستان گفت: در مشگین‌شهر 7 نفر شورای اصلی و 5 نفر نیز علل بدل انتخاب می‌شوند و در شهرهای دیگر این شهرستان 5 نفر عضو اصلی و 3 نفر علل بدل، و در روستاهای بزرگ این شهرستان همچون پریخان، موئیل، آقبلاغ، کوجنق، آلنی، جبدرق و میرک 5 نفر عضو اصلی و در مابقی روستاها 3 نفر به انتخاب مردم در پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۳۲۳ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مشگین شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..