تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام و حضور پررنگ بانوان مازندرانی در انتخابات شوراها بسیار ارزشمند است

ساعت: 11:57 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070239

استاندار مازندران از حضور پررنگ بانوان مازندرانی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد و آن را نشان‌دهنده جایگاه بانوان ایران اسلامی در کشور دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ربیع فلاح‌جلودار در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بابل در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: در چند روز اخیر از حوزه‌های انتخابی غرب استان مانند نوشهر، چالوس، عباس‌آباد، تنکابن و رامسر بازدید کردم و از روند ثبت‌نام‌ها رضایت دارم.


وی افزود: دیروز از قائم‌شهر بازدیدی میدانی داشتیم و امروز هم در خدمت اعضای ستاد انتخاباتی شهرستان بابل هستیم تا از نزدیک ضمن عرض خداقوت مشکلات احتمالی پیش‌رو را بررسی کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد: خوشبختانه روز به روز حضور داوطلبان پررنگ‌تر می‌شود و این جای خوشحالی برای ماست که بتوانیم انشاالله انتخابات پرشوری را رقم بزنیم.

این مسؤول تصریح کرد: تا پایان چهارم فروردین بیش از 6 هزار نفر در حوزه شهری و روستایی ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود یک‌هزار نفر مربوط به شهر و مابقی مربوط به شورای اسلامی روستا هستند.

وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان مازندرانی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: خوشبختانه تا بدین لحظه حدود 5.4 درصد از کاندیداها بانوان هستند و طبق آمار مطرح شده تاکنون بیشترین حضور بانوان را شهرستان بابل از آن خود کرده است که حدود 10 درصد از شرکت‌کنندگان این شهرستان را تشکیل می‌دهد و این حضور و ثبت‌نام بسیار ارزشمند است.

فلاح‌جلودار با ابراز خوشحالی از حضور بانوان اظهار کرد: جای خوشحالی است که بانوان عزیز ما در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعالیت‌های خوبی دارند و این نشان از جایگاه زنان ما در جامعه اسلامی دارد.

وی افزود: فرصت حضور برای ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا  تا ششم فروردین ماه خواهد بود و از کاندیداهای محترم خواهش می‌کنیم زودتر اقدام کنند و به روز آخر موکول نکنند.

استاندار مازندران در پایان گفت: در بازدیدی که از ستادها تا بدین لحظه داشتیم خوشبختانه مسؤولان اجرایی آمادگی کامل دارند و در سطح استان امکانات مناسبی فراهم شده است تا یک انتخابات شایسته که مقام معظم رهبری همواره روی این موضوع تاکید داشتند رقم بخورد و شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام و حضور پررنگ بانوان مازندرانی در انتخابات شوراها بسیار ارزشمند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..