تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین انتخابات شوراها در روستای میدانجق در شهرستان مراوه تپه

ساعت: 12:00 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070199

اولین انتخابات شوراها در روستای میدانجق با ثبت نام یک زن در مقابل 4 رقیبش کلید می خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، روستای میدانجق از توابع بخش گلیداغ در شهرستان مرزی مراوه تپه می باشد.

این روستا در سالهای قبل زیر نظر شورای اسلامی روستای چنارلی اداره می شد ولی در انتخابات اردیبهشت 96، برای اولین بار مردم این روستا می توانند، برنامه های روستای خود را به طور جداگانه برنامه ریزی کنند.

یکی از نکته های جالب انتخابات در این روستا، ثبت نام یک خانم تحصیل کرده در این روستا برای کاندیداتوری انتخابات شوراها می باشد.

روستای میدانج در سرشماری سال 95 تعداد خانوار آن به بالای 20 خانوار رسید و به همین خاطر شرایط داشتن شورا در این روستای محروم فراهم شد.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین انتخابات شوراها در روستای میدانجق در شهرستان مراوه تپه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..