تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شب های برفی کوهرنگ در فصل بهار + تصاویر

ساعت: 12:12 منتشر شده در مورخ: 1396/01/05 شناسه خبر: 1070240

بارش برف در روزهای اول عید اگرچه گردشگران نوروزی کوهرنگ را غافلگیر کرد اما نوید بارش سالی پربرف را می دهد و این ضرب المثل را یادمان می آورد که سالی که نکوست از بهارش پیداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، بارش برف در روزهای اول عید اگرچه گردشگران نوروزی کوهرنگ را غافلگیر کرد اما نوید بارش سالی پربرف را می دهد و این ضرب المثل را یادمان می آورد که سالی که نکوست از بهارش پیداست.

بارش برف در کوهرنگ از چند روز قبل آغاز شده است و تصاویر زیبایی را بخصوص در شب بوجود آورده است که زیبایی بسیار خیره کننده ای دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شب های برفی کوهرنگ در فصل بهار + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..