تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار متلب MathWorks MATLAB R2017a

– برای دانلود و مشاهده آموزش نصب تصویری اینجا را کلیک کنید.

==============================

1) ابتدا دقت باشید آنتی ویروس شما غیرفعال بوده و به اینترنت متصل نمی باشید.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار Winrar اکسترکت کنید. فایل ISO بدست آمده را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) در هنگام نصب، گزینه “Use a File Installation Key” را انتخاب کنید و عبارت زیر را برای لایسنس نرم افزار قرار دهید (سریال نرم افزار در فایل “Install Instructions.txt” واقع در پوشه “Crack” نیز قرار دارد):

09806-07443-53955-64350-21751-41297

4) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. به پوشه CRACK مراجعه کنید و فایل libmwlmgrimpl.dll را به آدرس زیر منتقل کنید:

C: Program Files MATLAB R2017a bin win64 matlab_startup_plugins lmgrimpl

سپس فایل لایسنس یعنی license_2017a.lic را به آدرس زیر منتقل کنید:

C: Program Files MATLAB R2017a licenses

5) حال نرم افزار را اجرا کنید اگر از شما درخواست سریال نکرد که هیچ. اگر درخواست سریال کرد، لطفا گزینه Activate manually without the Internet را انتخاب کنید. برای فایل لایسنس، دقیقا همان فایل license_2017a.lic را به نرم افزار بدهید.

6) حال نرم افزار را به راحتی می توانید از طریق فایل اجرایی “matlab.exe” واقع در فولدر “bin” اجرا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار متلب MathWorks MATLAB R2017a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..