تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از 21 طرح در استان کردستان / کارخانه لاستیک بارز افتتاح شد

21 طرح در استان کردستان افتتاح خواهد شد/ کارخانه لاستیک بارز کردستان افتتاح شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی سنندج ، از سوی ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و شماری از مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

50:11:46کارخانه لاستیک بارز کردستان دقایقی پیش با حضور رئیس جمهور و مسئولان استان در شهرک صنعتی دهگلان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کارخانه لاستیک بارز کردستان بعد از پتروشیمی کردستان دومین واحد تولیدی بزرگ استان بوده که با 627 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ارزی آماده بهره برداری شده است.

این واحد بزرگ صنعتی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در سال 1388 به کردستان است که در استان آماده بهره برداری شد.

رئیس جمهور امروز در جریان سفر به استان کردستان، ضمن افتتاح مجتمع لاستیک بارز کردستان از خط تولید و بخش‌های مختلف این مجتمع بازدید و با توضیح و گزارشات وزیر صنعت، معدن و تجارت و دست‌اندرکاران، در جریان روند احداث و تولیدات آن قرار گرفت.


10:56:07 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی سنندج ، از سوی ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و شماری از مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس‌ جمهور کردستان را دیار مردمان خونگرم، قهرمان و مرزدار توصیف کرد و با تبریک آغاز سال جدید، افزود: در این سفر چندین پروژه بسیار مهم و مجموعاً 21 طرح در سطح استان افتتاح و عملیات اجرایی 3 پروژه نیز آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در جریان این سفر همچنین روند اجرایی شدن وعده‌های سفر استانی مورد بررسی قرار گرفته تا پروژه‌های نیمه‌تمام هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

افتتاح مجتمع پتروشیمی کردستان و کارخانه لاستیک بارز در کنار بهره‌برداری همزمان از ده‌ها پروژه صنعتی و عمرانی دیگر و نیز حضور در جمع جوانان و نخبگان استان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان کردستان است.

رئیس‌جمهور وارد استان کردستان شد+ برنامه‌ها

انتهای پیام/ب





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از 21 طرح در استان کردستان / کارخانه لاستیک بارز افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..