تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوفون رکورددار بیشترین بازی ملی در اروپا شد

 در دیدار ایتالیا مقابل آلبانی در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی که با پیروزی دو بر صفر ایتالیا به پایان رسید، بوفون برای صد و شصت و هشتمین بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرد  و به این ترتیب با  پشت سر گذاشتن ایکر کاسیاس و ویتالیس آستافیوس که هر دو 167 بازی ملی دارند ،رکورد جدیدی در بین بازیکنان اروپایی ثبت کرد.

او همچنین در میان بازیکنانی که بیشترین بازی ملی را داشته اند به طور مشترک با ایوان هورتادو مدافع اکوادور در رده پنجم ایستاد. در حال حاضر احمد حسن، اسطوره فوتبال مصر، با 184 بازی رکورد دار بیشترین بازی ملی است.

بوفون همچنین شب گذشته هزارمین بازی رسمی خود را نیز در رده بزرگسالان تجربه کرد.

 او در پارما 220 بازی انجام داد و پس از آن به  یووه پیوست و 612  بار برای این تیم به میدان رفته و 168 بازی هم برای تیم ملی ایتالیا انجام داده است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوفون رکورددار بیشترین بازی ملی در اروپا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..